Quantcast
Browsing all 8 articles
Browse latest View live

Hawai’i #2 – Bezuhanunk a Nagy Szigetre

Először is, mielőtt nekiálltok olvasni az első igazi Hawai’i, nagyszigeti élményeinket, indítsátok el a Somewhere over the rainbow című dalt az örök optimista, ’97-ben 343kg-os súllyal elhunyt Israel...

Clik here to view.

Hawai’i #3 – Tengerben, hegyen és tilosban a teknősökkel, egy csillagásszal...

A negyvenes házszám mögötti tengerparton fantasztikus néhány órát töltöttünk a vízben, nehéz erről írnom, mert tudom, hogy ezer szó is kevés arra, hogy érzékeltessem, micsoda érzés, csak úgy lebegni e...

Clik here to view.

Hawai’i #4 – Hiloban értesülünk az amerikai oktatási rendszerről és a német...

Ahol épp vagyunk, az nem az a hely, ahol egykönnyen le tudnék ülni naplót írni, de most mégis nekiállok. Utol szeretném érni magunkat! A sziget zöld oldalán Szóval miután reggel elbúcsúztunk a...

Clik here to view.

Hawai’i #5 – Joe, Betyár és egy csomó magyar közt :)

A szerdai piac Kaumin Joe, alias Józsi nagyon jó fej volt velünk, már az első pillanattól kezdve. Mivel ez a nap szerda volt, és szerdánként egy híres piac üzemel a Kapoho – Pahoa – Kaumi háromszög...

Hawai’i #6 – A Mauna Kea 4207 métere

Nincs semmi köze a hegyhez vagy a szigethez, de ezt hallgatom írás közben, és ha gondoljátok hallgassátok Ti is olvasás közben. Illetve nézzétek meg a Walter Mitty filmet, ha még nem láttátok, mert...

Hawai’i #7 – A páfrányerdőben egy off-grid családnál

A Mauna Kea megmászása után természetesen nem keltünk hajnalban másnap… :) Brutálisan fáradtak voltunk, sőt szinte másnaposak, hiszen a bioritmusunkat is szépen felborítottuk azzal, hogy egyik éjszaka...

Hawai’i #8 – Két hosszú nap a Menedék Városáig

Andriséktól viszonylag korán el tudtunk indulni, ami azért volt jó, mert még várt ránk 400 méter szintemelkedés az út elején. Ezt először a tőlük kivezető utcákban kezdtük meg, majd a szigetet...

Clik here to view.

Hawai’i #9 – Fantasztikus utolsó napok Timmel és Vernával (meg Cook...

Egy gyors reggeli és pakolás után már lent is voltunk a parton, ahová, mivel az talán száz méterre sem volt az alvóhelyünktől, papucsban, és búvármaszkkal a fejünkön gurultunk le a bicikliken. Éppen...